Klikněte pro další produkty.
Nenašli se žádné produkty.

Reklamační řád

9. Práva z vadného plnění / řešení reklamace (převzato z obchodních podmínek)

9.1.Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 5.7a  Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:

a)odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;

b)je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;

c)je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci;

d)je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;

e)množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením; 

f)je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat; a 

g)odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.

9.2.Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

9.3.V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 9.1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu na eshop@foxstyle.cz či dopisu na Naši adresu FOXSTYLE s.r.o.,Ostravská 264, Sviadnov ,739 25. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který lze stáhnout zde. reklamační formulář -formát .doc . a nebo ve formátu .pdf zde reklamační formulář - formát .pdf .Uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění. 

a) Co se týče veškerých quartzových hodinek (tedy hodinky poháněné na vyměnitelnou knoflíkovou baterii ),  záruka se nevztahuje na výměnu baterie.          

Délka životnosti baterie se počítá od okamžiku kdy je do hodinek vložená ve výrobě a ta slouží především na kontrolu funkčnosti a předváděcí účely.

Na výměnu vybité baterie se záruka nevztahuje, ale na požádání Vám ji rádi vyměníme a to zcela zdarma (hradíte pouze náklady k odeslání směrem k nám).

Rovněž tak si můžete baterii nechat vyměnit v hodinářství ve Vašem okolí. U vodotěsných hodinek při výměně baterie odpovídá servis nebo hodinář který výměnu provedl - požadujte vystavení dokladu o tlakové zkoušce vodotěsnosti.

b) Co se týče produktů které produktů které obsahují baterii (či více článků), ať už integrovanou a nebo vyměnitelnou tak se na ně vztahuje záruční doba v trvání 24 měsíců, stejně jako na jakékoli jiné spotřební zboží. Záruční dobu ovšem nelze zaměňovat za životnost výrobku. Životnost baterie je nejčastěji spjata s počtem nabíjecích cyklů proto se většinou používá paušální doba životnosti 6 měsíců. Záruční doba na baterie je tedy 24 měsíců, ale nevztahuje se na pokles kapacity, která je způsobena běžným užíváním.

9.4.Má-li Zboží vadu, máte následující práva:

a)na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo

b)na odstranění vady opravou Zboží,

ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.

9.5.Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.

9.6.Dále máte právo na:

a)přiměřenou slevu z Ceny; nebo

b)odstoupení od Smlouvy,

jestliže:

a)odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy; 

b)se vada projeví opakovaně, 

c)je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo 

d)je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.

9.7.Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.

9.8.V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.

9.9.Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.

9.10.Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno: 

a)datum, kdy jste reklamaci uplatnili; 

b)co je obsahem reklamace; 

c)jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;

d)Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

9.11.Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

9.12.O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.

9.13.V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží. 24 měsíční záruka za jakost je poskytována pouze při prodeji podle § 2158 NOZ, tedy při prodeji zboží nepodnikateli. Pokud podnikatel uzavřel smlouvu, uvede-li Kupující v objednávce své IČ, Prodávající jej může důvodně pokládat za podnikatele jednajícího v rámci své podnikatelské činnosti, Kupující podnikatel se tak nemůže domáhat odpovědnosti ze záruky (reklamace). Zdroj. § 2100, § 2103, § 2104, § 2112, § 2113, § 2121 a § 2158 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

9.14.V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží. 

9.16 Při zasílání je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.

FOXSTYLE s.r.o.
Ostravská 264
Sviadnov
739 25
(okres Frýdek-Místek)

Při vrácení, reklamaci či výměně zboží důrazně doporučujeme využívat přepravce jako je Česká pošta, DPD nebo PPL  =  zásilky do firem doručují včas

Na adrese / ve skladu jsme pouze do 13°°-14°° a tak prosím zvažte jestli zvolíte jiného přepravce, bohužel ne všichni to zvládají doručovat do firem v pracovní dobu a tak se stává že zásilku uloží na výdejní místo které je mimo obce  anebo x Km daleko =  takové zásilky pak nemá kdo převzít a Vám se zbytečně se celý proces vrácení / reklamace / výměny prodlouží a prodraží.

    Při zasílání je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Ke zboží je nutno přiložit kopii faktury s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.

Taktéž může být vyplněn a přiložen reklamační formulář

ZDE KE STAŽENÍ REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

Menu

Vytvořte si účet pro uložení oblíbených položek.

Zaregistrovat se

Chcete-li používat seznamy přání, vytvořte si bezplatný účet.

Zaregistrovat se