Klikněte pro další produkty.
Nenašli se žádné produkty.

Často kladené dotazy -FAQ

Máte prodejnu, kde si můžu zboží prohlídnout?
Prodejnu nemáme a přístup do našeho skladu není kvůli bezpečnosti možný, jelikož se nachází v DEPU pro autobus. a kamionovou přepravu
Je nutná registrace, když chci u vás nakupovat?
Ne není, lze to provést i bez registrace.
Jak a kdy můžu objednávku stornovat?
Nejlépe co nejdříve po vytvoření objednávky. Když již jste obdrželi email o odeslání objednávky pak již to nelze.
Neobdržel jsem potvrzení objednávky emailem
Pravděpodobně jste měli překlep v emailové adrese a nebo je potvrzovací email ve složce "nevyžádané pošty / hromadné"
Zboží máte skladem v České republice?
Ano, náš sklad je ve  Frýdku -Místku. Nepřeposíláme zboží z ciziny.
Mohu objednávku provést emailem nebo telefonicky?
Ano klidně, naše zák. linka je Vám k dispozici Po-Pá od 10°°-12°° na (+420) 774 187 320 nebo mailem na eshop@foxstyle.cz
Kde můžu sledovat stav objednávky?
Pokud jste provedli objednávku jako registrovaný zákazník tak ve vašem účtu zde
Pokud jste ji provedli bez registrace pak zde 
Jak dlouho trvá zpracovaní / dodání zásilky?
Záleží na tom jaký způsob platby jste zvolili :
 - U bankovního převodu, objednávku odesíláme až po  přijetí platby na účet
 - U dobírky a plateb přes Gopay nejpozději do 24 hod (v pracovní dny)
Dodání obvykle do 1-2 prac, dnů pro ČR / pro SK 1-5 prac. dnů dle přepravce

Co když zásilku nepřevezmu / odmítnu ?
 - Ve zkratce jde o porušení Kupní smlouvy (dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový). 
 - pokud jde o zásilku kterou jste uhradili předem a máte o ní zájem odešleme ji opětovně po uhrazení poštovného 87 kč které musíme opětovně uhradit přepravci. Pokud by jste o zásilku již zájem neměli , vrátíme Vám platbu poníženou o náklady  (87 kč) které jsme již při její expedici a přípravě vynaložili 
- pokud jde o zásilku kterou jste si objednali na dobírku a máte o ní zájem odešleme ji opětovně ale až po uhrazení  částky za objednávku  a opětovného poštovného +87 kč které musíme opětovně uhradit přepravci. Pokud by jste o zásilku již zájem neměli , dle zákona má náš obchod právo na kompenzaci vynaloženého poštovného a balného od kupujícího, tedy od Vás. Proto Vás požádáme, abyste provedl/a platbu kompenzace s poskytnutými platebními údaji v co nejbližší době - vyhnete se tak komplikacím.

Menu

Vytvořte si účet pro uložení oblíbených položek.

Zaregistrovat se

Chcete-li používat seznamy přání, vytvořte si bezplatný účet.

Zaregistrovat se